Peruutusoikeus, palautusehdot, vaihto-oikeus, lunastamaton paketti
Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä ennen takaisinlähetystä alla olevaan sähköpostiimme. Muista liittää lähetykseen yhteystietosi sekä tilausnumero.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin pakattuja.
Muistathan, että kyseessä on hygieniatuote ja voit tutustua siihen sovittamatta sitä. Ethän sinäkään haluaisi hankkia kenenkään jo päällä olleita alusvaatteita.
Tuotteet tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa siten, että ne ovat puhtaat ja uudelleen myyntikelpoisia. Mikäli palautettavassa tuotteessa on virheitä (likaa/karvoja), pidätämme oikeuden laskuttaa tuotteen puhdistamisesta. Mikäli näin käy, pidätämme asiakkaalta 15 euroa per tuote. Mikäli tuote ei ole myyntikelpoinen eikä sitä voi siihen saattaa millään tavalla, peritään kuluina koko summa.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Kustannusten kurissapitämiseksi suosittelemme käyttämään esimerkiksi Postin pakettikauppaa verkossa osoitteessa https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/
Mikäli olet valinnut toimitustavaksi kotiinkuljetuksen ja palautat tuotteen, vastaamme toimituskuluista edullisimman toimitustavan mukaisesti (5,90). Kotiinkuljetuksen ja edullisimman toimitustavan kustannusten erotuksen perimme rahapalautuksessa.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Rahapalautus tapahtuu alkuperäisen maksutapahtuman kautta, eli Klarna tulee olemaan teihin yhteydessä palautusrekisteröinnin jälkeen viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Lisätietoa Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta osoitteessa https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/tavaran-ja-maksun-palauttaminen/
Vaihto-oikeus
Tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta; jos haluat tuotteesta esim. toisen koon, palauta alkuperäinen ostoksesi ja tilaa uusi haluamassasi koossa.
Palautusosoitteemme:
Jussi-Neule Oy
Markkulantie 38
62300 Härmä
jussineule@jussineule.fi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, joka palautuu meille noutamattomana ilman peruutusilmoitusta, peritään 15 euroa käsittelykuluja. Ethän siis tilaa tuotetta, jos et aio tai pysty noutamaan sitä. Asiakas vastaa itse antamistaan noutopiste-, osoite-, puhelinnumero-, palautuskoodi- ja nimitiedoista. Kaikki tilaukset käsitellään automaattisesti eikä annettuja tietoja tarkisteta tai korjata.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse jussineule@jussineule.fi